Isnin, 21 Mei 2012

Surat Cinta Yang Pertama!

Senyuman Idzham

<p>&nbsp;</p> <div style="text-align: justify;"> <p>Seperti biasa jam 6.30 petang aku sudah berada di depan sekolah agama&nbsp; anakku, di Taman Impian, Balakong, Selangor untuk mengambil anak-anakku pulang ke rumah. Apabila semuanya sudah masuk ke dalam kereta, aku pun terus membawa keretaku ke kedai runcit untuk membeli ikan dsbnya untuk aku buat makan malam nanti.</p> </div> <p>Semasa dalam perjalanan ke kedai runcit, tiba-tiba Idzham pun berkata kepadaku yang ia tidak suka lagi kepada kawan perempuannya yang bernama Y yang ia minati selama ini. Dalam hatiku terdetik, agaknya budak perempuan itu telah menyakitkan hatinya. Tetapi lain pula yang ceritanya.</p> <div style="text-align: justify;"> <p>&nbsp;<strong>Idzham:</strong> Ibu, tadi saya terima surat dari seorang budak perempuan bernama Z.&nbsp;&nbsp;Budak&nbsp;itu menyatakan ia suka kepada saya.</p> <p>Dalam hatiku berkata, ada juga peminat anakku ini.&nbsp; Baru darjah lima sudah pandai nak bercintan-cintum pulak.</p> </div> <div style="text-align: justify;"> <p />&nbsp;<strong>Ibu:</strong> Habis, mana dia surat tu? Ibu nak tengok</div><p><a href="http://blogs.fanbox.com/MYSONS">Read More</a></p>

Tiada ulasan:

Catat Ulasan